مسکن ملی پرداختی 240 ملیون .الان باید 300 دیگ پرداخت بشه.بنیاد ساز هس . نما شده و کارها داخل ساختمان داره انجام میشه .ب احتمال زیاد طبقه پایین هست و تا پایان سال تحویل میشه چون بنام مادرم هست وخود سرپرست هستن .جز گروه اول هست .لطفا مشتری واقعی زنگ بزنه بنگاه دار تماس نگیره ممنون میشم.قیمت گذاشتم 2.900 ک اون 300 ازش کسر میشه.پایین زدم قیمت رو بخاطر نیاز مالی فقط بصورت نقد بفروش میرسه رتبه 6 هست ک اگ واریزی کامل بشه اونم قطعا کم میشه . ساعت تماس 9 صب الی 9 شب پیام پاسخگو نیستم.لطفا از روی کنجکاوی زنگ نزنید. با تشکر
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.