با سلام ، یک واحد از قطعه یک و دو سلیمانی واقع در پشت دادگستری 85متر دوخوابه ، دارای انباری پارکینک، درب ضدسرقت ، اسانسور ، پکیچ و شیرالات با بهترین ساخت ، با واریزی 673میلیون ، در حال اتمام و تحویل امسال میباشد، 550 میلیون وام دارد که بعد از تحویل پروژه قست بندی میشود که بر عهده خریدار محترم هست و این واحد 160میلیون بدهی بابت اخرین پیامک که از طرف اداره شهر سازی اومده داره که اون هم به عهده خریدار محترم میباشد ، بنام خودم و دست اول هست جزع بهترین قطعه هاست ورودی شهرک ویو عالی ، ( سفته بانکی ، سیم کارت ، اقرارنامه رسمی در دفتر اسناد و امظاع همسر برای خریدار محترم جهت اطمینان بیشتر اراعه خواهد شد ) برای توضیحات بیشتر (تماس گرفته شود) ممنون از عوامل دیوار.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.