سلام و عرض ادب
*قطعه 13 هست واریزی 482 میلیون
*دست اول هست و مال خودمه بهترین موقعیت از لحاظ مسیر و جغرافیایی دور میدان هست.
*فروش بدلیل نیاز مالی.
**تمامی مدارک همراه با سیم کارت و سفته و رضایت نامه همسر تقدیم خریدار میگرده**
قیمت: ""یک میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون تومان ""
****خیلی پایین گذاشتم و فروشنده واقعی هستم.
تخفیف جزئی پای معامله میدم***
⛔⛔دلال و بنگاهی زنگ بزنه با نهایت احترام قطع میکنم.
خریدار واقعی پیام دهد توضیحات کامله
با تشکر
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.