سلام دوطبقه مجزا .ورودی جدا.تمام اسکلت .هردو طبقه مال خودمه .تمام ورودی ها جدا هست.تا مرحله سفتکاری انجام شده . مرحله خاک گچ رسیده .650میلیون وام گرفته شده و500میلیون دیگه از وام مونده و650میلیون که وام گرفتم از مبلغ خونه کم میشه خود خریدار اقساطی پرداخت کنه . امتیاز خوب این خونه.روبروش پارک وفضای سبز هست و هیچگونه خونه ای روبروش نیست .بهترین موقعیت ملکی داره .نزدیک خیابان اصلی کمربندی هست . خریدار واقعی تماس بگیره دلال تماس میگیره کلا 1/5میلیارد دیگه هردو واحد خرج داره که 750میلیون دیگه وام داره .درضمن هر واحد 120متر زیربنا داره .وحال 4تا قالی میخوره .نور دهی طبقه بالا عالی .پنجره های بزرگ زدم .وجلوی ساختمان وحیاط خلوت اضافه کردم .توی مسکن بزرگترین حال وطبقه هست
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.