سلام و درود. مغازه 13 متری طبقه اول هستش.سند تک برگ آماده انتقال. در حال حاضر اجاره هست.ولی مشکلی برای فروش ندارم. طبقه همکف نیست.در بهترین نقطه شهر داران روبروی بیمارستان شهید رجایی. مناسب برای استفاده و سرمایه گذاری. ولی من در حال حاضر قصد فروش دارم.سال ساخت 92.دارای امکانات کامل.آب برق سیستم شوفاژ و.....خواهش میکنم فقط اگر خریدار هستید پیام بدید یا تماس بگیرید. برای وقت همدیگه احترام قائل بشویم. قیمتو مناسب زدم .پای معامله یه تخفیف کمی هم میتونم بدم.با تشکر.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.