اینجا قطعا به دردت می خوره!
می پرسی چرا؟
ساختمون مال سال 86 هست و کاربریش اداری.
طبقه دومه و آسانسور هم داره.
با اینکه پنج طبقه اس ولی کل ساختمون 13 واحده.
دو خوابه هست که چه برای سکونت چه کار عالیه.
هم سرویس فرنگی داره هم ایرانی.
کابینت MDF و گاز و هود هم داره. گرمایش و سرمایش چی؟
سرمایش که کولر آبی، گرمایش هم شوفاژ.
یه بالکن کوچک هم داره.
دیگه چی بگم؟ نقشه واقعا خوبه. اینطوری نیست که ندونی لوازم رو کجا بذاری. همه چی درست و اندازه و اصولیه.
بازم اطلاعات میخوای؟ به نظرم ارزش داره بازدید کنی. چون قطعا پسند می شه.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.