به صورت کلیدی واگذار میشه دخل خوبی داره دم گذر ناژوان هست کسی خودش قبلا سوپر داشته بیاد ببینه مغازه را متوجه میشه که جاش عالیه ولی خب ما دوتا شریکیم جفتمونم 26 27 ساله سوپری هم شغلیه که باید پا شکست باشی و نسبت به یه سری شغل های دیگه واقعا تایم کاری بالایی داره علت واگذاریمون اینه وگرنه به هیج عنوان واگذار نمی کردیم خلاصه که تماس بگیرین یا تشریف بیارین مغازه تا کامل توضیح داده بشه و قیمت نهایی را اعلام کنیم
یه نکته دیگه اینکه دکور مغازه تمام ام دی اف و چوب ترمو خارجی هستش یخچالا همشون 1 ساله که استفاده میشه یعتی حدود 10 ماه از گارانتیم حتی مونده اسپلیت 24 هزار و غیر.. همه ی وسایل نو هستش
نکته آخر اجاره ای که نوشتم با یه انبار 30 متری داخل کوچه هستش
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.