»»»» عه خب چرا ؟!!!
«« چون انقدر زیبا و دوست داشتنی و خوش قیمته که شاید دیر برسی برای خریدش
»»»» واقعا قشنگه ؟؟
«« از توضیحات من هم قشنگ ترِ چون نور این خونه از دوطرف شمال و جنوب تامین میشه
«« انقدر فضای خونه پویا و زنده است که حالتو خوب میکنه
«« پنجره های قدی و سرتاسریش یکاری میکنه همش دوست داشته باشی با ویو فضای سبز بشینی و چایی بخوری(مراقب مصرف قند باشید)
»»»» از خصوصیت های ملک میشه بیشتر بگید ؟؟
«« بله حتما، 3 طبقه و کلا 6 واحد هست توی بهترین فرعی از محله امام علی
«« خونه که صفر هست و دوکله نور و خوش نقشه و طراحی زیبایی هم داره
»»»» گفتید سندش هنوز نیومده ؟
«« بله پایان کار خونه تازه اومده و مالک 200 تومن و تا زمان صدور سند کسر میزاره که حدودا یکماه میاد و همین موضوع فرصت خوبیه تا اگر کسریه بودجه دارید بتونید زمان بخرید
___________________
»»»» شما آقای… ؟!
«« سامان مرادی هست*************️
«« ادرس دفتر : خیابان نظامی
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.