اکسپلور پست ها

انتخاب شهر حذف همه
حداقل یک شهر را انتخاب کنید.
انصراف
تائید
وکیل ایمان صامت پروفایل - استوری های جدید

وکیل ایمان صامت

دکتر بهرام گلستانی پروفایل - استوری های جدید

دکتر بهرام گلستانی

مجید علیمردانی پروفایل - استوری های جدید

مجید علیمردانی

بازار پژوهان مبتکر پروفایل - استوری های جدید

بازار پژوهان مبتکر

گروه مشاور املاک غلامی پروفایل - استوری های جدید

گروه مشاور املاک غلامی

مهندس صمد سلیمان زاده پروفایل - استوری های جدید

مهندس صمد سلیمان زاده

املاک ویلا لاکچری پروفایل - استوری های جدید

املاک ویلا لاکچری

حسین اقدامی پروفایل - استوری های جدید

حسین اقدامی

مهندس محمدرضا نعیمی پروفایل - استوری های جدید

مهندس محمدرضا نعیمی

احمد انصاری پروفایل - استوری های جدید

احمد انصاری

دکتر نیما غیاثوند پروفایل - استوری های جدید

دکتر نیما غیاثوند

مسعود داداشی پروفایل - استوری های جدید

مسعود داداشی

امید ابراهیمی پروفایل - استوری های جدید

امید ابراهیمی

رضا پای بست پروفایل - استوری های جدید

رضا پای بست

سیامک محمودی پروفایل - استوری های جدید

سیامک محمودی

علی برنجی پروفایل - استوری های جدید

علی برنجی

ایجاد پست
7 ماه قبل
0 0

⁨ ⁨ ⁨ 🧠 افسردگی؛ بیماریه یا انتخاب؟ گاهی جامعه طوری با فرد افسرده برخورد می‌کنه، انگار خودش خواسته اینطوری باشه… اما واقعیت اینه که افسردگی انتخاب نیست، واکنشه. به فشار، به ناامنی، به بی‌عدالتی، به خستگی از جنگیدن بی‌پایان. ‪‪‪@vakilmehry‬‪@vakilmehry‬ry‬ry‬ry ⚖️ از نگاه حقوقی و انسانی، سلامت روان هم حقی اساسیه؛ بی‌توجهی به اون چه در محیط کار، خانواده یا جامعه می‌تونه مصداق آزار روانی و نقض حق کرامت انسانی باشه. 💬 افسردگی ضعف نیست، نشونه‌ی انسان بودنه. و حمایت، اولین قدم برای درمانشه. #روانشاسی #وکیل #وکالت #حقوق #حقوقی #ذهنیت #روانشناسی_خانواده⁩⁩⁩

8 ماه قبل
0 0

⁨ ⁨ گریه کردن و بروز احساسات توسط مرد؛ ضعف یا حق انسانی؟ در فرهنگ ما، مردها سال‌ها با این جمله بزرگ شدن: «مرد که گریه نمی‌کنه!» اما روانشناسی امروز می‌گه: «مرد هم حق داره احساساتش رو بروز بده — چون سکوت طولانی، فشار روانی، افسردگی و حتی خشونت درونی می‌سازه.» از نگاه حقوقی، قانون مستقیماً درباره‌ی گریه یا احساس حرفی نمی‌زنه، اما مفاهیمی مثل حق بر سلامت روان، کرامت انسانی و آزادی بیان عاطفی، بخشی از حقوق بنیادین انسان محسوب می‌شن. مردی که احساسش رو بروز می‌ده، درواقع از «حق انسانیِ خود برای رهایی از فشار روانی» استفاده کرده. 👁‍🗨 شاید وقتشه نگاه جامعه به «احساسات مردانه» از ضعف، به بلوغ عاطفی و آگاهی درونی تغییر کنه. چون گاهی، یک اشک فروخورده… مقدمه‌ی یک فروپاشی خاموشه.⁩⁩