اکسپلور پست ها

انتخاب شهر حذف همه
حداقل یک شهر را انتخاب کنید.
انصراف
تائید
دکتر بهرام گلستانی پروفایل - استوری های جدید

دکتر بهرام گلستانی

مجید علیمردانی پروفایل - استوری های جدید

مجید علیمردانی

بازار پژوهان مبتکر پروفایل - استوری های جدید

بازار پژوهان مبتکر

گروه مشاور املاک غلامی پروفایل - استوری های جدید

گروه مشاور املاک غلامی

املاک ویلا لاکچری پروفایل - استوری های جدید

املاک ویلا لاکچری

حسین اقدامی پروفایل - استوری های جدید

حسین اقدامی

مهندس محمدرضا نعیمی پروفایل - استوری های جدید

مهندس محمدرضا نعیمی

احمد انصاری پروفایل - استوری های جدید

احمد انصاری

دکتر نیما غیاثوند پروفایل - استوری های جدید

دکتر نیما غیاثوند

مسعود داداشی پروفایل - استوری های جدید

مسعود داداشی

امید ابراهیمی پروفایل - استوری های جدید

امید ابراهیمی

رضا پای بست پروفایل - استوری های جدید

رضا پای بست

سیامک محمودی پروفایل - استوری های جدید

سیامک محمودی

علی برنجی پروفایل - استوری های جدید

علی برنجی

مهندس صمد سلیمان زاده پروفایل - استوری های جدید

مهندس صمد سلیمان زاده

ایجاد پست
7 ماه قبل
0 0

من سال‌ها تو «آفتاب» کنار آدم‌های متفاوت کار کردم، از تازه‌وارد تا مدیرانی که از خاک درآمدن. تو این مسیر یه نکته تلخ ولی مهم رو دیدم: آدمای واقعا وفادار، اغلب کم‌ترین سهم دیده‌‌شدن رو دارن. نه به خاطر ضعف، به خاطر «همیشه بودن». ما مدیرها عادت می‌کنیم؛ به اون‌هایی که دائم هستن، کم‌تر توجه می‌کنیم. آدم‌هایی که سروصدا نمی‌کنن، دنبال تعریف نیستن و هر روز بی‌حرف کارِ خودشو می‌کنن، راحت تبدیل می‌شن به پس‌زمینه. تا وقتی هستن، به چشم نمی‌آیند، اما همین‌ها ستونِ کارن. من خودم این اشتباه رو کردم؛ دیر دیدم، دیر تشویق کردم، دیر قدرشون دونستم. از یه جایی به بعد قانونم این شد: آدمِ وفادار رو قبل از خسته شدنش ببین، دستاوردها رو ثبت کن، و سکوت رو با رضایت اشتباه نگیر. سازمان سالم با سروصدا نمی‌چرخه، با آدم‌های اصیل می‌چرخه. اگر شما هم تجربه‌ای از آدمای وفادار تیمتون دارین، یا خودتون جزوشین، بنویسین، دوست دارم بشنوم. #آفتاب #محمد_دبیری #ساخت‌و‌ساز #رهبری #مدیریت #تجربه_زیسته #وفاداری_سازمانی