اکسپلور پست ها

انتخاب شهر حذف همه
حداقل یک شهر را انتخاب کنید.
انصراف
تائید
وکیل ایمان صامت پروفایل - استوری های جدید

وکیل ایمان صامت

دکتر بهرام گلستانی پروفایل - استوری های جدید

دکتر بهرام گلستانی

مجید علیمردانی پروفایل - استوری های جدید

مجید علیمردانی

بازار پژوهان مبتکر پروفایل - استوری های جدید

بازار پژوهان مبتکر

گروه مشاور املاک غلامی پروفایل - استوری های جدید

گروه مشاور املاک غلامی

مهندس صمد سلیمان زاده پروفایل - استوری های جدید

مهندس صمد سلیمان زاده

املاک ویلا لاکچری پروفایل - استوری های جدید

املاک ویلا لاکچری

حسین اقدامی پروفایل - استوری های جدید

حسین اقدامی

مهندس محمدرضا نعیمی پروفایل - استوری های جدید

مهندس محمدرضا نعیمی

احمد انصاری پروفایل - استوری های جدید

احمد انصاری

دکتر نیما غیاثوند پروفایل - استوری های جدید

دکتر نیما غیاثوند

مسعود داداشی پروفایل - استوری های جدید

مسعود داداشی

امید ابراهیمی پروفایل - استوری های جدید

امید ابراهیمی

رضا پای بست پروفایل - استوری های جدید

رضا پای بست

سیامک محمودی پروفایل - استوری های جدید

سیامک محمودی

علی برنجی پروفایل - استوری های جدید

علی برنجی

ایجاد پست
7 ماه قبل
0 0

سال‌های مدیریت به من یاد داد آدم‌ها همیشه با عملکردشون تعریف نمی‌شن؛ گاهی با «حسی» که نسبت به خودشون دارن کار می‌کنن. اون حس‌ه که نوع تصمیم‌گیری، ارتباط، حتی سرعت کار رو شکل می‌ده. به‌مرور فهمیدم وظیفه‌ی مدیر فقط «تقسیم کار» نیست؛ باید فضا رو طوری بسازه که آدم‌ها از درون آروم باشن تا توان واقعی‌شون دیده بشه. چون وقتی درون آدم شلوغ باشه، نه خروجی درست می‌ده نه تیم از کنار هم‌ بودنش چیزی می‌سازه. برای همین همیشه دنبال این بودم که توی مجموعه آفتاب یک فرهنگ روشن بسازم: جایی که آدم‌ها نه برای تظاهر، نه برای رقابت، نه برای اثبات، بلکه برای رشد واقعی کار کنن. این پست درباره «رفتار» نبود؛ درباره‌ی ریشه‌ی رفتار بود. درباره‌ی همون چیزایی که تو جلسه‌ها گفته نمی‌شن اما زیرپوستی، مسیر یک تیم رو تغییر می‌دن. اگر شما هم تو کار تیمی‌تون به چنین نشونه‌هایی برخورد کردین، خوشحال می‌شم تجربه‌تون رو بنویسین. گاهی یک جمله از شما می‌تونه مسیر آدم دیگه‌ای رو روشن‌تر کنه. #آفتاب #محمد_دبیری #مدیریت #رهبری #ساخت_وساز #منابع_انسانی #تجربه_مدیرعاملی #توسعه_سازمانی #HR #تیم_سازی #رفتار_حرفه‌ای #تجربه_زیسته

7 ماه قبل
0 0

من سال‌ها تو «آفتاب» کنار آدم‌های متفاوت کار کردم، از تازه‌وارد تا مدیرانی که از خاک درآمدن. تو این مسیر یه نکته تلخ ولی مهم رو دیدم: آدمای واقعا وفادار، اغلب کم‌ترین سهم دیده‌‌شدن رو دارن. نه به خاطر ضعف، به خاطر «همیشه بودن». ما مدیرها عادت می‌کنیم؛ به اون‌هایی که دائم هستن، کم‌تر توجه می‌کنیم. آدم‌هایی که سروصدا نمی‌کنن، دنبال تعریف نیستن و هر روز بی‌حرف کارِ خودشو می‌کنن، راحت تبدیل می‌شن به پس‌زمینه. تا وقتی هستن، به چشم نمی‌آیند، اما همین‌ها ستونِ کارن. من خودم این اشتباه رو کردم؛ دیر دیدم، دیر تشویق کردم، دیر قدرشون دونستم. از یه جایی به بعد قانونم این شد: آدمِ وفادار رو قبل از خسته شدنش ببین، دستاوردها رو ثبت کن، و سکوت رو با رضایت اشتباه نگیر. سازمان سالم با سروصدا نمی‌چرخه، با آدم‌های اصیل می‌چرخه. اگر شما هم تجربه‌ای از آدمای وفادار تیمتون دارین، یا خودتون جزوشین، بنویسین، دوست دارم بشنوم. #آفتاب #محمد_دبیری #ساخت‌و‌ساز #رهبری #مدیریت #تجربه_زیسته #وفاداری_سازمانی